;)

Blir ingen skola imorgon heller. Är hemma och blir helt frisk en extra dag, för säkerhets skull. Fyfan är jävligt nervös inför nationella provet på torsdag, jag förstår inte ens vad man ska göra .. typ skriva en uppsats? Jag är sämst på sånt, verkligen jättedålig. Måste be någon hämta mitt svenska papper som vi fick om det, och lämna det till mig imorgon. Jag hoppas verkligen att det går bra. Jag har sett på Wall-E eller hur det stavas, för en stund sen, en film om typ en liten robot, hah så jävla söt! Och nu känner jag att jag börjar bli trött, så jag ska försöka sova och gå upp rätt tidigt imorgon, annars kommer jag inte kunna somna imorgonkväll ! 

puss
             

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0