alla hjärtans dag

Jag har ingen aning om vad jag gör uppe faktiskt, jag vaknade typ halv 8, som förstörde min dröm som jag verkligen ville fortsätta drömma. Sen märkte jag att jag inte kunde andas genom näsborrarna för att de var helt täppta, så jag gick upp och snöt mig. Sen gick jag och la mig igen, men det gick inte så bra att somna om :( så eftersom jag var lite pigg och så, så gick jag upp. Idag är det ju alla hjärtans dag, tycker inte om den dagen. Min förra var hemsk, haha .. men nu tycker jag att det är lite komiskt faktiskt! haha. Idag ska jag typ på stan en stund med mamma, men hon säger att hon vill åka till Hemse en stund först och hälsa på en del ställen och kolla, haha .. för de som inte vet, så har vi faktiskt bott där ;) :)
Nu ska jag gå och äta lite frukost ,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0