ye

Ser på desperate housewives nu. Somnade aldrig förrut så för en gång skull kanske jag kan få somna rätt tidigt. Imorgon ska vi fika med hela min klass på Etage. Vi fick rösta fram vad vi ville göra med klassen och jag måste säga att jag är ganska missnöjd med valet. Men jag och Nathalie släpper ju ändå inte in någon i klassen, eller hur var det nu? Jaja, whatever. Efter fikan ska jag och Tova på stan och kolla julklappar till varandra. Ska nog passa på att köpa julklapp till pappa också. Jag och Tova har vår traditionella mini julafton på fredag. Fjärde året i rad nu, eller är det femte? Mysigt är det iallfall! Nu är desperate h snart slut, kanske skriver senare.



Bara pappa och Tova kvar, gullig lista, jag vet. har gjort den själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0