tisdag

Igår var jag i stockholm med Tova. Vi satt med Julia och Agnes hela resan och spelade kort. Vi fick sällskap av Sigrid och Ida ibland också, var en trevlig båtresa upp. När vi väl kom fram sprang vi bara runt i olika affärer. Var meningen att jag skulle köpa hårförlängning, men jag struntade i det. Jag var irriterad och har inte rätt färg på håret som jag vill ha. Då kändes det onödigt. Vi åt på kinaresturang med Julia och Agnes också, det var mys, och sjukt gott. Efter vi blev det affärer igen, sen fik, lite mer affärer och sen hemresa. Jag och Tova tog en hytt på vägen hem också, sjukt skönt. Sen fick vi skjuts hem av Robban. Det har nog aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen må jag säga. Hade inte sovit sen tre natten innan. Men andra ord så dygnade jag nästan, med tanke på att jag somnade halv tre sen. Med mig hem fick jag två tröjor, skinnjacka, halsduk och underkläder. Det var mindre än vad jag hade tänkt mig, men jag är nöjd. Nu har jag pengar kvar också, rätt bra.
Idag har jag inte gjort någonting alls, eller jo, bakat bröd. Jag är bäst. Imorgon ska jag och Nathalie göra stan, awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0