tisdag

Har bara skrattat med Nathalie idag i skolan. Trevlans att se henne igen, väldigt trevlans faktiskt! Efter skolan så gick vi hem till henne, åt världens godaste saffransbullar som Ida och Julia hade bakat. Sen tog jag och N bussen till Ica Maxi och kollade på idolerna när de sjöng. Måste säga att det var ganska ovärt. Kallt och jävligt. Träffade iallfall Andrea och Sigrid där, även Göthis en stund, trevligt att prata med alla dem. Hade inte träffat Andrea på nästan en vecka heller, har saknat dig plutten.

Nu ligger jag i min soffa och känner att jag när som helst kommer att somna. Ganska halvskönt. Men jag vill helst inte sova nu, så jag försöker så mycket jag kan att stay awake. Nu ska jag försöka komma upp ur soffan och äta glass!

puss

har fortfarande inte hittat sladden till kameran om ni vill veta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0