onsdag

Tråkig dag. Efter skolan gick jag hem till Tova och hon slingade mitt hår, blev inte så stor skillnad men ljusare blev det iallfall och det är ju poängen. Det var roligt att träffa Tova igen också. Imorgon är det London som gäller och jag är nervös som en jävla guldfisk. Eftersom jag ska åka flyg och jag har aldrig gjort det förrut, käften inga kommentarer. Jag kommer krascha och dö. Nu pratar jag med Andrea i telefon, och hon gör mig inte lugnare för hon säger också att jag kommer dö. Det känns ganska tryggt. Hon ångrade sig, jag ska bli förlamad. Nu ska jag äta min sista middag någonsin, sen dör jag.

Nathalie, I will miss you!


Kommentarer
Postat av: EEE

rebecca, det kommer gå bra, DET LOVAR JAG! och ha det bäst i london, ÄR LAGOM AVIS SNYGGING!

2009-12-02 @ 18:56:16
URL: http://mjausingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men poängen är ju att du överlever rebecca, skit samma om du aldrig kommer kunna röra kroppen igen. du överlever. :)

i will miss you and your dancing feet!

2009-12-03 @ 12:06:14
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0