onsdag

Dagen började halvdåligt. Kom till skolan och då hade vi ingen lektion så jag och Nathalie gick hem till henne en stund. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde i skolan, efter den sista lektionen så gick hela min klass och lärare till Etage och fikade. Drack kaffe och åt cheesecake. Den smakade mest philadelphia ost. Blev ett par skrattanfall iallfall, kan bero på att Nathalie är för jävla skön kanske? Jo. Efter fikan gick jag och mötte Tova och vi gick runt på stan och kollade julklappar till varandra. Köpte faktiskt en nyårsklännig också! Rätt vanlig ser den ut, och billig var den också. Köpte hem den idag och provade, så ska jag lämna tillbaka den imorgon, så ska mamma köpa den till mig istället, för jag behöver pengarna. Smartbecca. Ikväll har jag pyntat min gran i mitt rum och städat, och slagit in julklappar. Fick lite julkänsla för ett tag. Nu tänkte jag se på mysteriet på greveholm, avsnitt 8 och 9.

Skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0