måndag

Skolan var som vanligt. Typ. Var med Elin efter skolan, vi fikade på ringduvan och sen gick vi hem till henne och fikade lite till. Vi gillar att fika två gånger per dag. Efter det gick vi och träffade Johan, sen följde de mig till bussen där jag träffade på min barndomsvän Sara. Vi satt och pratade på bussen, trevlans. Nu har jag precis ätit lite och pratat med pappa, var flera veckor sen jag träffade honom sist så det var lite mysigt. Han kan inte stava till sill förresten, men jag tycker om honom ändå. Nu ska jag spela Hugo och sen plugga lite.
Har bestämt mig för att ta sovmorgon imorgon också, till tolv. Övertalade Nathalie också, söööööööönt.

PEACE&LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha din pappa kan mycket annat.

VAD ska du plugga förresten? Vart riktigt orolig nu..

2009-12-14 @ 19:19:18
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja! typ som frivolter och sånt..

Jag kom på att jag inte behövde plugga, för tydligen så kan jag inte få in i mitt huvud att gympaprovet inte är på onsdag!!

2009-12-14 @ 19:28:25
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0