lördag

Jag vaknade ganska tidigt idag, och med tanke på hur sent jag somnade igår så är det lite småkonstigt. Eller kanske inte, med en annan tanke på att Jim kom in i mitt rum och försökte kräla under min säng och flytta runt den för att få tag i min laddare. Ganska jobbigt. Jag har precis ätit frukost och snart börjar Grinchen på tv som jag måste se. Jag ser den minst tre gånger innan jul har jag kommit på. En till sak jag har kommit på är att jag har tröttnat på att blogga och funderar starkt på att sluta faktiskt. Är det värt eller inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte värt!

och MISSADE JAG TV-GRINCHEN?!?!?!?!?!?!

2009-12-20 @ 20:34:58
URL: http://sagmjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0