heyhoe

Jag fastnade framför datorn iallfall.
Jag gillar sånna här listor, trots att jag inte gillar att avslöja saker om mig själv.
Tog den av någon random.
Enjoy.

Det här året har jag:

Druckit alkohol - Ja
Rökt - Ja
Knarkat - Big fat no
Rökt vattenpipa - Ja 
Däckat - Jovars 
Spytt - Ja 
Varit kär? - Halvt 
Kysst någon - Ja
Haft ett förhållande - Nej
Haft oskyddat sex - Nej
Haft sex mer än 10 gånger - Nej
Blivit dumpad - Nja
Haft sex med någon du inte haft känslor för - Nej
Fått ditt hjärta krossat - Nja
Strulat med någon av samma kön - Nej 
Strulat med någon av motsatt kön - Ja
Sovit i samma säng med någon av det motsatta könet - Ja 
Sovit i samma säng med någon av samma kön - Ja
Lekt med någons känslor - Litekanske, inte med mening 
Gråtit dig till sömns - Nej
Skrikit ett fult ord till någon - Nej
Slagit någon - Nej
Blivit slagen - Nej
Lärt känna över 10 nya människor - Ja, jag tror det
Varit i ett annat land - Yesbox!
Badat i havet - Ja
Haft snöbollskrig - Ja 
Tittat på en hel fotbollsmatch - Ja
Inte sovit på en hel natt - Ja  
Sovit över 12 timmar - Ja
Sett en film mer än 10 ggr - Dont think so
Fått IG - Nej
Varit ute en hel natt - Nej 
Blivit tagen av polisen - Nej
Svikit en vän - Tror inte det, hope not!
Tappat kontakten med någon nära vän - Ja faktiskt

Den var tråkig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0