fredag

Det blev en halvskön dag i skolan. Först var det datorkunskap, vi hann inte ens med halva den lektionen tror jag för det blev brandövning mitt i allt. Efter det såg vi på Lucia, och sen såg vi på Grinchen och åt pepparkakor på engelskan, och efter det hade vi ingen handelslektion så jag och Nathalie satt bara i hansahuset där det var julmarknad. Var halvmysigt faktiskt. Sen var det datorkunskap igen och jag gjorde klart det mesta som jag inte har gjort så äntligen satte läraren ett godkänt på mig. Efter skolan åkte jag och mamma till stan en snabbis för att köpa klart julklapparna till Tova. Nu är jag hemma och förbereder lite inför vår mini julafton som jag och Tovis ska ha om en stund. Hon kommer vid sex-sju någonstans så jag måste förbereda lite till nu

P.s
Nathalie är rolig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är hur kul som hellst

2009-12-11 @ 17:13:04
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e

2009-12-11 @ 20:42:26
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0