yesbox

Kom precis hem igen. Jag gick till Tova som sagt ... och åt. Sen gick vi ut med hennes hund, så stog vi ute och pratade med Tovas boyfriend ett bra tag. Sen gick vi tillbaka och jag gick hem. Planerna inför ikväll är fortfarande oklara, och jag är fortfarande irriterad över att sound of visby blev inställt. Visst, fjortisställe men jag skulle haft jävligt mycket roligare där än vad jag kommer ha nu. Självklart kan man ha roligt när man bara är hemma och ser på film med några kompisar, som t.ex. igår, gud vad jag skrattade. Men ändå, ikväll var det meningen att jag och girlsen skulle parta, men icke. Det jag hade taggat till i en vecka liksom? Men jaja, sluttjatat. Nu ska jag snart göra mat, sen försöka hitta på något att göra ikväll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0