torsdag

Var helt död när jag vaknade imorse, gick ändå och la mig i rimlig tid igårkväll. Iallfall så fixade jag iordning mig och gick sen ut och mötte Anton och Adam, vi gjorde sällskap till skolan. Tror att torsdagar är vår längsta dag, är inte säker men vi skulle iallfall ha slutat vid kvart över tre men det blev nå fel på datorerna så vi fick sluta typ två, men jag var ändå tvungen att vänta på Andrea. Sen drog vi till stan och fixade lite saker, träffade också Maja och Sigrid där. Vi har varit på stan tills nu och umgåtts med en riktig trollkarl också! haha. Det är verkligen sjukt, jag förstår ingenting. T.ex. ett korttrick han gör, han tar ett kort som han visar för oss, sen lägger han ner det upp och ner på bordet, så slår han på det en gång så tar han upp det igen så är det ett annat kort. Det är bättre än det låter, helt sjukt, han är riktigt bra. Nu är jag hemma, kanske ska gå ut och gå med Maja, men jag är inte säker på att jag orkar det, haha. Helt slut .. men det får bli en annan dag isåfall. Nu ska jag bada, sen tänkte jag faktiskt försöka sova, är som sagt helt slut

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0