onsdag

Igår skulle vi avsluta vårat sommarlov, men det blev inte så, strul hit och dit. Jag och Sigrid spenderade iallfall vår kväll, natt och även morgon hos Sermed, vi skulle dygna. För att vända tillbaka på dygnet, men de somnade vid nio, och jag somnade halv elva på morgonen. Mamma hämtade mig idag vid tre, så åkte vi till stan och köpte lite saker inför skolan imorgon. Sen ikväll har jag varit på kinaresturangen med Tova, Anneth och Andrea, tradition! Alltid på skolavslutningar, och dagen innan vi börjar skolan igen, så har det varit i fyra år i rad nu tror jag? Det var iallfall jättemysigt, och mycket skratt blev det, för jag lyckas alltid göra bort mig när jag är där, den här gången var det extremt många gånger, tur för mig att hon som jobbar där är så sjukt snäll. Tog bussen hem vid nio, eftersom sommartidtabellerna har slutat gälla går sista bussen på vardagar hem så dags, det betyder verkligen att sommaren är slut. Känner precis så just nu som jag alltid gör dagen innan skolan börjar, speciell känsla. Fast nu är det nervösare än vanligt. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Min sommar har varit .. okej. Hade mer förväntningar, men det har man väl varje gång i guess. Nog om det, jag har precis tagit en lång dusch, gjort ansiktsmask och skrubbat ansiktet och lite så. Tänkte sova nu, försöka iallfall.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0