måndag

Har varit sjukt trött idag .. somnade rätt sent igårkväll. Så jag var lite död i skolan idag. Efter skolan blev det en liten titt på stan med mamma, as usual! Fick med mig två tröjor hem + ämnesblock och ett sudd till skolan. Sen åkte vi direkt hem och gjorde mat. Juste, har inte skrivit ännu hur jag gjorde med linjen ja. De ringde mig idag igen, och jag tackade nej till deras plats på frisörlinjen. Jag känner liksom att det är egentligen inget jag vill hålla på med när jag är vuxen. Det är bara något jag tycker är kul just nu, att hålla på med hår och sånt. Så jag tycker det verkade bäst att gå kvar där jag går nu. Så blev det med det iallfall. Har precis duschat, och nu ska jag städa mitt rum .. det ser förjävligt ut. Sen ska jag göra varm choklad, sen se vad jag ska ha för kläder imorgon och sen ska jag sova

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0