HEJ

Har inte gjort något särskilt ikväll, sett på film bara. Har legat i min säng en stund och spelat crazy taxi och farmville nu, haha. Lovade mig själv att aldrig börja spela farmville, men jag tvingades faktiskt till det. Måste också erkänna att jag har blivit rätt fast i det, jag vet, har inget liv.

Men jag har också legat och planerat för mig själv en liten tripp till London i december. Min bror Jim flyttar dit snart (cryface på mig) , och jag vill hälsa på honom då! Han ska inte stanna där hela tiden såklart, bara några månader tror jag. Men iallfall, tänkte åka dit i några dagar, för jag vill verkligen vara där när det bara är några dagar kvar till julafton, eftersom jag älskar julen så skulle det vara jättekul att vara där just innan jul, skulle vara sjukt mysigt eftersom man antagligen får rätt så mycket mer julkänsla än här liksom. Ska prata med pappsen min om det, då blir jag very happy.



 

allt från London .. tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0