fredag

Började åtta idag, som vi gör varje dag. Skolan var rätt seg, men man tog ju sig igenom dagen iallfall. Slutade vid halv två, då träffade jag Andrea så gick vi till stan, efter ett tag kom Tova dit och vi gick runt och kollade lite kläder. Hittade lite grejer, men jag har verkligen no money just nu. Mitt bankomatkort är ju typ spärrat också? Jag glömde min kod, så jag gissade tre gånger och nu funkar det inte. Har inte en aning om hur fan jag kan glömma koden, har alltid kommit ihåg den men just då när det var viktigt så glömmer jag. Jag är inte så bra på att komma ihåg sånt där, lösenord, koder och sånt. Däremot datum kommer jag ihåg. Vi gick iallfall hem tomhänta båda två, men vi träffade vår sötnos, nämligen Oliver Kraft på vägen hem, och vi bestämde oss för myskväll hemma hos honom. Så där har vi varit ikväll, sett på film, ätit godis, druckit läsk, busringt och skrattat. Alltid trevligt! Justeja, sound of visby är ju inställt nu också, det känns ju roligt ...... verkligen. Hade äntligen planerat något den här helgen så att jag inte skulle sitta hemma och dö, men nu verkar ju det bli planerna för imorgon isåfall. Men vi kan ju alltid styra upp något annat? Hoppas på det. Men nu är jag sjukt trött och jag måste sova,

puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0