fredag

Skolan idag var typ som igår, fast längre och jag var tröttare. Det är faktiskt sjukt drygt där, för det enda vi gör att att sitta på stolar i en ring och leka lekar eller få information. Det var typ det enda vi gjorde idag, förutom nå lekar på fotbollsplanen. Så det är lite drygt faktiskt. Vi slutade runt två, sen hämtade mamma mig och hon gick runt och kollade på stan och jag gick bara efter. Var så sjukt irriterad för hon tog timmar på sig i varje affär, sen ska vi till ica maxi då ställer hon sig där inne och äter kräftor som var smakprov på. Det tog ännu längre tid, sen vill jag hem så fort som möjligt, då kör en bil på oss mitt på parkeringen så får mamma gå ut och prata med han som körde om försäkringsgrejer, så fick jag sitta i bilen en kvart till. Nu är jag iallfall hemma, det är ju fredag idag, jätteskönt. Är typ redan trött på skolan, härligt. Men jag vet inte om jag ska göra något speciellt idag, det ska krävas något roligt för att få med mig ut ikväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0