yey

Efter skolan så gick jag som sagt var till stan med Andrea, Nadja var också med (a) sen träffade vi först Julia och Miriam nere vid hamnen. Sen gick jag och Nadja uppåt, så gick hon och gymmade och jag träffade Jesper. Vi åkte moppe ner till glassbaren och åt massor med glass! Sen kom Julia och Andrea och satt med oss ett tag tills jag skulle åka hem. Så nu har jag precis ätit lite, och ska snart skölja ur mitt löshår. Var någon kur mot torrt hår som jag testade, skriver den sen om den funkar! Jag "krusade" mitt hår också, men det gick inge bra .. såg ut att vara tre år. Imorgon har jag typ två lektioner sen slutar jag, alla har ju film men jag behöver inte se den så jag ska på stan då och köpa lite saker till valborg. Längtar. Jaja, nu ska jag skölja ur min hårförlägning och sen plugga till engelska provet!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0