tisdag

Börjar bli rätt dålig på att uppdatera bloggen. Men ska försöka skriva minst två inlägg om dagen iaf.
Igår så gick jag och Tova till ett grillställe och typ bara satt är med några andra. Vi drog efter 10 minuter och gick mot stan, vi hämtade Simons cykel som jag hade lånat och vi cyklade och lämnade tillbaka den. Sen gick jag och Tovishhhh tillbaka igen och träffade Sermed, Sammi och Robin. Vi gick ut med Sammis hund och sen gick vi in till Sammi och satt vid datorn lite och pratade och så. Vi kom hem vid typ ett och sen somnade vi (a)
Idag vaknade vi runt tolv, vi har ätit frukost och pratat lite och så. Sen ska jag hem till mamma i follingbo och packa lite saker, sen åka till pappa. Ikväll får jag väl se vad som händer

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0