tisdag

Mår fortfarande dåligt ;/ så det blir typ ingen skola imorgon heller. Jag vill faktiskt vara där, imorgon skulle vi få reda på gymnasievalen och så! Jag kommer bli sjukt besviken om jag inte kommer in på frisör, har verkligen ställt in mig på det. Men jag kan gå in själv och kolla imorgon, om jag har mitt lösenord kvar till den där sidan (a) jag är inte säker på vad mitt lösenord är faktiskt! Jag kanske vet, får bara hoppas att det är rätt. Jaja, ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Kom på att jag nästan inte ätit något idag, förrut när jag vaknade en piggelin och förrut typ vid sju så åt jag en majskolv. Blä, inte najs. Nu ska jag gå och dricka vatten och sen gå och lägga mig! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0