söndag

Har inte gjort något speciellt idag. Varit hemma och inte gjort så mycket, gjort lite ärenden med mamma. Farmor och farfar var här en snabbis, pratade lite med dem, ska nog åka ut dit nästa helg! Sen i början av juni så ska vi åka upp till åkersberga på Williams (min kusin) student, ska bli roligt. Jaja, jag grillade kyckling förrut också, i dunjacka btw, trodde inte det var så kallt. Det blev jättegott iaf, jag är bäst på att grilla. Nu har jag precis pluggat lite so. Jag, Max och Tova har redovisning på torsdag om religionen islam och jag har varit borta också så de har gjort jättemycket så jag har fått läxor av dem att göra så jag måste plugga som fan nu så att jag inte har lämnat allt jobb till dem. Juste, vi tror att min katt är med ungar också .. det tycker jag är jätteroligt iaf (a) så om det nu är så kommer de till sommaren. Kom att tänka på att det också är valborg snart, det tycker jag också är jätteroligt ;) får hoppas den här blir bättre än förra, haha. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och ringa Simon tror jag!

pusss

Varför ska man göra något alls, när man lika gärna kan skita i det?
/ViktorMalmquist.

lovade honom att lägga in det i min blogg + att det stämmer så sjukt jävla bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0