onsdag/torsdag

Skrev aldrig igår, så jag skriver om det först

Onsdag:
Skolan var som vanligt, eller det var några killar från skåne tror jag det var, som visade akrobatik i gympasalen! Det var kul att se. Efter skolan drog jag ut och joggade, sen senare åkte jag hem till Tova, där vi färgade hennes hår, blev ju bra. Senare på kvällen cyklade vi till Sermed och satt där och tog det lungt, spelade guitar hero med trummor, så sjukt kul, men svårt! Vi hann också träffa Anton en snabbis (a) vi kom hem vid elva och sen somnade vi kanske vid tolv hemma vid henne.

Torsdag:
Vi hade röda korset grej med klassen idag! Det var kul (a) sen i slutet av lektionen så sminkade vi oss med låtsas blod och skulle vara skadade. Vi fick sluta vid två, sen kom mamma och hämtade mig och nu ligger jag i min säng och funderar på om jag verkligen orkar gå ut och springa nu. Jag kan göra det imorgon, dubbelt så långt istället. Ikväll ska jag ta det lungt, bada och gå och lägga mig tidigt! Sjukt skönt :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0