onsdag

Började tio över nio med svenska där vi pluggade till engelskaprovet, på engelskan hade vi prov och sen en kvarts tyska! Sen var skoldagen slut, riktigt skönt. De andra niorna skulle se bio, men den har vi redan sett så vi behöver inte se den igen. Jag, Tova och Andrea gick till stan och kollade runt lite. Efter en stund så kom Julia och gjorde oss sällskap (a). Jag köpte ett par solglasögon och lösögonfransar som jag ska ha imorgon tänkte jag. Sen satt vi på Mcdonalds ett tag och drack kaffe cool. Älskar det! Sen så åkte Tova hemåt och Yohanna kom och var med oss istället. Så gick vi neråt till almedalen satt där lite och pratade och så, det är ju så sjukt härligt väder. Sen efter en stund så kom Robban och hämtade mig vid almedalsbiblioteket. När jag kom hem så satte jag mig ute i solen ett tag. Fixade mina naglar också, men det blev mindre bra .. helt randiga typ. Nu sitter jag i min säng, ska snart gå och duscha! Imorgon är det valborg, det ska bli roligt ;)

puss.

                                               

                        

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0