måndag

Idag hade jag egentligen sovmorgon, men jag fick gå upp halv sju istället för åtta. Mamma började tidigt så jag åkte med henne in till stan och var vid pappa hela morgonen, det var faktiskt ganska skönt ändå. Åt frukost och såg på två avsnitt av desperate housewives, jag är nog helt beroende av det faktiskt, jag tänker på det hela tiden och drömmer t.o.m. om det på natten, rätt jobbigt faktiskt. Jaja, sen hade vi slöjd och det gick dåligt som alltid, matte, lunch, svenska, engelska och so. Jag gjorde inte mycket på min so igår, så idag ska jag skriva alla mina uppgifter på datorn så att jag blir klar. Sen måste jag också göra iordning en redovisning om min mobil till svenskan som jag ska redovisa på onsdag. Ska redovisa om den i ca 5 - 10 minuter, ska prata lite om mobilberoende också, det blir nog bra. Men usch jag hatar att prata högt inför folk, blir så sjukt nervös och stammar. Nej nu måste jag sätta igång med religionen ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0