lördag/söndag

Igår så gick jag först och träffade Tova, vi gick till stan och där träffade vi Andrea! Vi gick ner mot almedalen där vi satt och grillade med några, men de flesta gick efter ett tag. Så jag, Andrea, Tova, Love, Lukas, Gustaf och Calle gick mot Kraft! Hemma hos Kraft var även Simon, Philip, Filip. Så vi satt hemma hos Kraft och såg på film, och några spelade poker. Sen vid ett så drog alla hem.

Robban hämtade mig hos mamma idag, och jag åkte hem till follinbo och duschade och fixade mig lite och så. För vi ska ha påskmiddag typ, var nog meningen att man egentligen skulle ha det igår, hah. Så nu har lite gäster kommit och vi har redan ätit lite, men jag sitter uppe och är lite osocial ett tag, så att jag slipper göra massa saker (a) ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske hem till Simon. Nu ropar mamma :( så jag måste springa ner och hjälpa henne

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0