lördag

Jag kom precis hem! Jag och Tova var först och kollade lite på stan, jag var på jakt efter ett par solbrillor, men det gick inge bra. Sen blev vi sjukt hungriga, så vi köpte McDonalds mat och tog med oss det och satte oss nere i almedalen och åt, pratade och lyssnade på musik! Så jävla mysigt, man känner verkligen att sommaren är på väg. Lite kallt var det ibland, men när vinden stog helt stilla så var det riktigt varmt. Efter att vi suttit där ett tag så gick vi uppåt igen, och vi cyklade sen mot signalen och där träffade vi Sammi, Sermed, André och Cornelia. Vi satt där med dom ett tag på gräset och tog det lite lungt (a) sen drog jag och Tova oss hemåt. Det har varit en skön dag iaf. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, träffa Tova iaf, och pratade om att kanske dra iväg och grilla lite sen. Nu ska jag hoppa in i duschen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0