hejjjjjjjj

Kom precis hem. Har först varit och kollat på fotboll med Tova, Sermed och några. Efter det så gick jag och träffade Elin vid solberga, sen gick vi en prommis ner till glassbaren och köpte glass! Där träffade vi några och satt och pratade lite, men sen gick jag och Elin vidare och gick och satte oss i gräset typ nästan vid botaniska och pratade ett tag, jättemysigt var det. Sen gick vi lite till upp mot där hon bor, sen gick hon hem och jag gick hemåt också! Har varit en mysig dag faktiskt! Så nu har jag precis ätit, och ska snart se på desperate housewives och sen ska jag plugga matte! Har ju fått ig varning i det berättade min lärare i fredags :( p.g.a. mina sjukt dåliga resultat på nationella, haha jag och Tova har skrattat så jävla mycket åt det .. mina poäng var inte så höga.. hah. Så det måste jag plugga på som fan, om jag får ig blir det liksom iv för mig typ, härligt. Jaja :) kanske skriver lite sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0