fredag/lördag

Fredagkväll:
Jag var ute och åt med pappa och mina bröder, sen såg vi på bio (a) Kenny Starfighter, trodde den skulle vara lite bättre faktiskt ;) efter det mötte iaf jag upp Rebecca, Frida och Frida vid hamnen typ. Sen gick vi och träffade några fler tjejer i almedalen där vi satt och grillade, jättemysigt. Efter en stund så kom det mycket mer folk och alla stog och pratade bara. Jag, Philip, Axel och Simon gick till friheten och drack coca och åt nötter :) sen gick vi upp mot öster och gick runt och yrade lite :) och vid halv ett så gick jag hem typ (a)

kanske lägger upp lite bilder sen,

Lördag:
Har nästan inget att skriva ännu om den här dan ;) men jag ska snart fixa mig och sen ska jag på stan med Tova. Sen ikväll har jag inga planer, jag får se

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0