fredag

Jag är så sjukt jävla glad! Det är fredag, och har hela helgen framför mig, och sen är det påsklov! Åhhh så jävla skönt. Idag så har det varit en rätt så kul dag, har skrattat mig igenom skoldagen med min klass :) gillar dem alltså! Kommer bli ledsen på skolavslutningen. Efter skolan tog jag och Tova bussen till stan, och jag började leta efter ett par beiga chinos, gick typ hela öster och adelsgatan och provade och provade, men till sist hittade jag ett par på MQ. Lämnade ju tillbaka mina andra chinos som jag fick när jag fyllde år, de var konstiga. En randig tröja och ett par gladiator skor fick jag också med mig hem (a) ikväll pratas det om att inviga strandpromenaden, det är ju sjukt skönt väder nu på dagen, men det kommer bli ganska kallt där nere sen ikväll. Men, om det inte finns något annat att göra så drar jag dit och är med på invigningen, haha. Nu ska jag byta om, sen äta och sen få skjuts till Tova tror jag!

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0