fredag

Har varit en mysig dag! Skolan gick fort och efter så tog jag, Tova och Andrea bussen in till stan, köpte godis och läsk och sen gick vi ner och satte oss i almedalen. Efter en stund så kom Julia, Jossan, Isak, Jonathan och Oskar och gjorde oss sällskap, det blev en massa skratt ;) det var mysigt iaf. Sen gick jag, Tova och Andrea uppåt igen och gick runt lite på stan, och efter en stund tog jag och Tova bussen hem och vi skrattade så sjukt mycket! haha. Nu sitter jag hemma och har precis ätit. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska nog träffa Tovish iallafall. Har typ inget mer att skriva ;) ska göra ett nytt inlägg snart med några bilder från almedalen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0