lördag

Jag och Tova sov typ till 11 tror jag, sen kom hennes pappa och hämtade henne .. och jag, mamma och jim åkte till stan. Jag skulle kolla på en tröja på hm, men den satt så fult på så jag struntade i den och köpte puder (a) tror det hette Creme Puff från Max Factor. Så jag får se om det är bra :) vi fikade på ett fik som jag inte kommer ihåg vad det heter, låg iaf bredvid Parelle ;) . Vi satt och asgarvade åt "FaceWarp" , ni vet ett sånt där program på mobilen där man gör om ansiktena typ, skitkul (a). Ikväll tror jag att jag ska träffa Johan, Max, Tim och Putte. Men jag är inte säker, menmen .. typ sista dagen när man kan vara uppe sent innan skolan börjar igen .. 3 veckor har gått jävligt fort ändå. Nu ska jag gå och hjälpa till lite med maten ;)

puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0