trött

Hatar torsdagar, alltid lika sega. Har varit trött hela dagen, kommer nog slockna tidigt ikväll. Skrev ett blogginlägg imorse,  men det syns tydligen inte, hade inte lust att sitta och skriva om det igen! Jag har varit på glatt humör hela dagen, fram tills klockan 3 idag typ .. hatar att vara på dåligt humör. Fick sitta kvar i skolan till 4 och vänta på mamma också, tur att Lisa, Carro och Jossan satt kvar och kunde underhålla mig (a). Nu ska jag ta och se på Sunes Sommar, haha. Vilka minnen jag får, bara en person som förstår vad jag menar ;)

pusshejs  


Kommentarer
Postat av: Jossan

hahah, aa vi är ganska snälla av oss :)

2008-11-14 @ 22:52:59
Postat av: R

jaaa, visst är ni det!:)

2008-11-15 @ 11:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0