snow

Har duschat och lite så nu, dock inget tv tittande ;) . Har bara suttit framför datan, måste göra något annat om dagarna. Men det är lite svårt nu när man lever på landet liksom. Imorgon skall jag iaf gå och bygga en snögubbe eller något. Tänkte ha snöbolls krig med mina bröder, eller iaf en av dem .. men den ena åkte till sthlm idag, och den andra åker imorgon. Så det blir inget snöbollskrig med någon av dem. Får väl släpa ut Tova hit i veckan, men hon är alltid så seriös i sina snöbolls krig, hon vill verkligen döda mig. Därför är jag inte riktigt säker, haha .. hon är ju nästan läskig. Tänkte gå och lägga mig nu faktiskt. Ska försöka skriva imorgon när jag vaknat ,

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag är lätt på i snöbollskrig med dig! :D .. fast inget mulande här inte :(

2008-11-24 @ 23:08:42
Postat av: Rebecca

haha, nej självklart inte (a) 8-)

2008-11-26 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0