skoldag

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, satt och såg på film igårkväll och gick och la mig rätt sent så jag orkade inte ;)
Idag började jag iaf skolan vid halv 10, väldigt skönt! Jag somnar alltid jättesent på söndagar, så tur att jag inte börjar 8 iaf. Nu har jag bestämt mig om hårförlägning, jag ska köpa det nu, i sthlm. Typ 2 dagar efter jul ska jag och Tova åka upp över dagen och köpa hårförlägning och shoppa lite annat, ska bli trejvligt :) just nu sitter jag och lyssnar på julmusik! Mamma har varit och inhandlat årets glögg 08, i år är flaskan blå (a) jag ska smaka på den i december någon gång. Har blivit helt tagen av julkänsla, men så blir det alltid för mig, julkänslan kommer i november sen finns det ingen kvar alls när det närmar sig jul ;o typ. Nu måste jag gå och leta efter mina skolböcker, har tappat bort engelska, so, och no böckerna .. hur fan lyckas man liksom? ;)

pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0