regn

Sovmorgon idag, vaknade vid 8 sen skjutsade mamma mig till tova och jag gjorde iordning mig och åt frukost där. Hon dunkade jullåtar när jag kom dit ;). På fredagar har vi bara 3 lektioner sen slutar vi, väldigt skönt faktiskt. Efter skolan så gick jag jag hem till tova, sen tog jag bussen till stan och träffade Johan. Sen gick vi hem till honom och jag satt vid datorn och torkade mitt hår med en handduk (a). Har regnat hela dagen typ, och mina skor är ju typ hål i så jag är nu genomblöt om fötterna! Mamma kom och hämtade mig vid ngn parkering längre bort, så då blev mitt hår blött igen som jag hade torkat så bra :( ! Ikväll ska jag nog till Johan igen tror jag, sen ta bussen hem vid 10 i 12 typ. Nu har jag skrivit lite om idag, har lite bråttom nu för jag måste hjälpa till med maten och sen ska jag få skjuts tillbaka till bby. Men kanske skriver mer när jag är hos Johan

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0