onsdag

Slutade typ 3 idag med gympa, vi körde lite handboll, rätt kul faktiskt ;) imorgon åker jag till kalmar, längtar (a) ! Jag och Tova funderar på att gå med i lucia tåget, vi har inte varit med på någon av lucia träningarna så jag vet inte om man får. Men vi skall fråga iaf, kan bli rätt kul ändå. Just nu sitter jag och lyssnar på min pa låt, har blivit helt kär i den! Jag äter också toast, i kaffefilter ... haha Tova som har lärt mig, lägg in toasten i ett kaffefilter så slipper man ha den på en tallrik! Väldigt bra uppfinning måste jag påstå ;) vi hade tyska prov idag också, gick verkligen inte bra för mig! Vi rättade direkt, och jag har omprov någon dag nästa vecka typ. Så jag måste plugga riktigt mycket till det! Nu ska jag hoppa in i duschen,
hejjsvejjjjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0