lördag

Igår kom jag hem vid typ halv 12, var ganska trött så jag gick och la mig direkt typ. Det var iaf mysigt hemma hos kraft, vi kollade på någon film och knarksvampar typ. Det var lite äcklig, men dålig. Sen kollade jag i solbergas skolkatalog, haha jag diggar krafts min.
jaja, idag har jag inte gjort något än så länge .. vaknade vid halv 10 kanske, gick upp och gjorde frukost och satte mig och såg på massor av gamla videos, typ när jag är 3 år och sjunger, och alla resor till spanien. Men jag har typ 4 skivor kvar att kolla på, men det blir en annan dag. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skriver igen när jag vet ;)


Kommentarer
Postat av: daman

"någon film och knarksvampar typ. Det var lite äcklig, men dålig."

haru gått o blivit turk? :D

2008-11-23 @ 16:31:04
Postat av: r

nej

2008-11-23 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0