juljul

På söndag är det första advent, och det är julskyltning då också. Älskar julskyltningen, tror jag ska gå dit med mamma. Ska leta efter nya skor då! Ikväll ska hon bjuda hit massor av jobbarkompisar på middag. Jag ska vara hemma ikväll tror jag, tänkte bland annat pynta min julgran som jag har i mitt rum. Men den är jätteliten, kanske upp till midjan på mig eller något. När jag var uppe i kalmar köpte jag passor av nytt pynt till den, ganska fint (a). Snart är det också dags för min och tovas mini-jul, typ tredje året i rad vi har det, så det har blivit ett måste varje år ;) . Har redan köpt en present till henne, ska köpa en till .. är inte riktigt säker på vad, men jag ska leta på söndag. Ska skriva önskelista nästa vecka har jag bestämt.

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0