jävla internet

Så jävla typiskt .. när Jim och Robin väl åker till sthlm och jag har alla datorerna för mig själv, slutar internet att funka. Bara de som vet hur man gör så det funkar också, så jag ägnade hela kvällen igår åt att försöka få skiten att funka igen. Men det gick inge vidare, så ringde jag Robin och han sa vad jag skulle göra, men det funkade inte iaf, så jag skulle ringa idag om det inte funkade. Så kom jag hem, det funkade inte .. så fick jag ringa Robin, sen gjorde jag om allt igen och DÅ funkade det, som tur var! Men Jims dator funkar fortf inte. Jaja, nu sittter jag iaf här, skitglad över att internet funkar igen, och håller faktiskt på att dö av hunger. Imorgon är det ju volleyboll turnering för 9;orna. Vår klass ska typ ha jultema och ha tomteluvor och ett rött linne på sig eller vad de sa, tjejerna iaf (a). Ska gå dit och kolla och heja lite på vår klass, vi kommer jämt sist i alla tävlingar.
Men nu orkar jag inte skriver meeera, ska gå ner och göra toast :)

puuss


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi förlorar faktiskt inte allting! kom igen, vi vann ju cykelutflykten i 8:an vilket gjorde att vi fick sitta i kontrollerna nu i 9:an, remember? ;) vi är ju skit duktiga! :O 8-)

2008-11-26 @ 22:29:38
Postat av: Rebecca

Haha, okej då! Det klarade ni ju bra, även om inte jag var med! ;o

2008-11-27 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0