hockey

Skrev inte när jag kom hem från skolan, som jag sa i mitt förra inlägg. Hade faktiskt lite bråttom (a). Vi slutade tidigt idag så jag och tovish åkte hem till henne och fikade lite och dunkade julmusik som vi alltid gör. Sedan bestämde vi oss för att åka till ishallen senare och kolla på hockey. Jag åkte hem och åt och fixade mig lite snabbt, sen fick jag skjuts av mamma till ishallen där jag mötte tova, hennes lillasyster och tovas mamma. Sen när jag och tova hade suttit där inne ett tag så kom emma och helena dit. Så vi satt och pratade med dem under hela matchen. Vi kom på att vi skulle lana sen någon gång om någon månad, typ efter jul. Men iaf, matchen tog slut rätt fort, och jag åkte hem och gjorde toast!
Och nu hade jag faktiskt tänkt att gå och borsta tänderna och tvätta bort mitt smink sen gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0