hemma

Kom hem igårnatt typ, har varit mycket skratt med mamma! På fredagen var vi i karlskrona och jag köpte vita knästrumpor, ett rött linne och en grå wesc t-shirt med blå bokstäver. Köpte också en present till Tova (a) tänker inte avslöja vad det är, eftersom hon läser min blogg ;) på lördagen var vi i kalmar och jag köpte en väska och en jacka. Men jag tror jag ska lämna tillbaka väskan, men jag vet inte. Och sen gick hela söndagen åt att gå på IKEA. Det var meningen att vi skulle köpa ett skrivbord till mig, men det jag ville ha var för brett typ, så det gick inte .. och då ville jag inte ha något alls. Nu har iaf tovas mamma bokat båt  till mig och tova och allt, så den 29;onde åker vi till sthlm, över dagen alltså. Ska bli kul! Nu måste jag gå och äta lite, är jätte hungrig.

pusspuss

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0