hej

Kom hem för en stund sen, varit på stan en stund med mamma. Kollade lite på skor och så, mina läcker in som fan nu när det är slask och vatten precis överallt .. så jag måste verkligen köpa ett par nya, eller 2 tror jag. Känner att jag följer strömmen och köper ett par vita converse först, det kan man ju ha till allt. Sen sånna som jag redan har typ, svarta stövlar helt enkelt. Idag var det iaf volleyboll turnering, vårat tjejlag kom näst sist, och killarna kom tvåa. Är nästan helt säker på att bland tjejerna var det 95 som vann, och killarna så var det 96. Alla klädde ju ut sig och så, jag diggade nog fan mest 96;ornas lag (a) tjejlaget då! Ingen av killarna klädde ju typ ut sig ;o . Men vi som inte var med fick gå och se på matcherna på en del lektioner också, så skoldagen har gått väldigt fort! Rätt skönt faktiskt. Ikväll ska jag bara ta det lungt, som jag egentligen alltid gör. Börjar känna mig som en tråkig person! Måste bli ändring där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0