:)

Orkade inte skriva mer än en gång igår, var så jävla trött. Men när jag gick och la mig, kunde jag ändå inte sova .. väldigt jobbigt faktiskt! Idag slutade vi 10 i 2, skolan gick rätt fort idag ändå! Vi ska typ spela in en skiva på musiken, en julskiva (a) haha, ganska roligt minne ändå! Har börjat få panik över vad jag ska välja för linje, men det blir nog handel eller frisör linjen. Haha frisör är väl ganska olikt mig, men har läst jättemycket om det på hemsidan, och det låter rätt kul ändå. Men jag ska läsa mycket mera om båda, så får jag se hur det blir! Vi ska se någon film imorgon i aulan om gymnasie grejs typ. Nu måste jag skriva ett No häfte om våra sinnen som ska vara inlämnat på fredag .. som jag inte ens har börjat med, och en del säger att det har tagit dem 2 veckor typ så jag känner mig lite efter :)

hejjs

     ja, jag är medveten om att mitt hår är jättegrönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0