stanstanstan

Var på stan idag med tova, hittade typ ingenting ;o . Tova provade sin kjol, och det såg ut som en jävla sopsäck. Hon köpte hårfärg och vi åkte hem och jag färgade hennes hår. Bussen var helt proppfull, alla stog intryckta i alla, och busschaffören skrek typ att vi skulle trycka ihop oss längst bak i bussen, haha alla satt typ och tog kort (a) . Men iaf så färgade jag tovas hår med en färg som jag aldrig hade sett typ, som fanns på cubus som skulle va bra för håret typ med aloe vera efterbehandling. Det blev faktiskt ganska bra, missade lite men ändå. Och ändå fanns det kvar färg till en hel blondering till typ. Jag har ju funderat på att bli blond igen ett bra tag nu. Men jag vet faktiskt inte, det sliter på håret och det tar lång tid. Många säger olika, men de flesta säger att jag passar bättre i blont, men usch vad jobbigt. Måste köpa färg till mitt hår, har alltid tonat det förrut ju, men jag nu måste det färgas eftersom jag ska köpa min hårförlägning om en månad typ. Brunt då såklart, men om jag ska bli blond blir det om typ ett halvår eller något sånt där. Nu måste jag plugga lite, blä känns som det är lördag.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska INTE köpa hårförlängning förfan -.-

2008-11-23 @ 16:27:11
Postat av: r

jo, om jag ska vara helt ärlig så ska jag det.

och sluta kommentera anonymt.

2008-11-23 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0