jul imorgon!

Sitter och ser lite på grincen med Jim nu, efter det ska vi kolla på en julsaga. Vi har pyntat granen för typ en timme sen, den blev ganska ful faktiskt, haha (a). Måste duscha också kom jag på, orkar inte göra det imorgon .. är för lat. Har blivit lite sent för att duscha, men jag är en kvällsmänniska. Har inte så mycket julkänsla heller, finns typ inget man kan göra åt det ju .. det är ju bara att acceptera! Tror det var förr förra julen som jag var helt ledsen och skyllde på mamma för att jag inte hade någon julkänsla, haha. Väldigt synd att det inte är någon snö bara, någon som sa att senast det var snö på julafton var år 2003, på gotland då. Jättetråkigt tycker jag .. men man är ju glad iaf. Nu måste jag sluta skriva, ska se lite mer på grinchen, men det känns ändå ganska meningslöst eftersom jag redan har sett den 3 gånger på en månad. Men det är ändå som ett måste för mig, sen skall jag iaf gå och duscha! Sen se på nästa julfilm som Jim har bestämt att vi ska se!

puss & god jul!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja, men pappa sa till mig att senast det var snö på gotland på julafton var 2001. och att sen 1999 eller 98 så har det bara varit snö 2000 och 2001 på gotland på julafton. ;/

2008-12-25 @ 00:06:01
Postat av: Rebecca

ÄNNU VÄRRE

2008-12-26 @ 01:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0